İNTERESTİNG CODİNG BASİCS

İNTERESTİNG CODİNG BASİCS

İnteresting Coding Basics 

 

Okulumuz 2/A sınıfı öğrencileri Romanya Sırbistan Yunanistan Malta ve Türkiyeden farklı şehirlerden arkadaşlarıyla ilginç kodlama temelleri eTwinning projesini yürütmektedir. Öğrencilerimizi tebrik eder,çalışmalarında başarılar dileriz. 

Günümüzde algoritmaların ve kodlamanın önemi arttı. Öğrencilerin robotlar hakkında bilmediği çok şey var. Bu projede öğrencilere oyunlar, STEM etkinlikleri, üç boyutlu kalemle kodlama ve kağıt etkinlikleriyle eğlenerek basit ve ilgi çekici kodlama temellerini öğretmeyi amaçlıyoruz. Özellikle STEM etkinliklerine yönelik farklı ve ilgi çekici tasarımlar yapacağız. Web 2.0 etkinlikleriyle dijital kodlama oyunları oynayacağız. Ebeveynleri eğitim sürecine dahil ederek robot kostümleri tasarlıyor ve dans ediyoruz. Öğrencilerin becerilerini geliştirmek, algoritmayı analiz etmek ve kullandıklarımızdan haberdar olmalarını sağlamak amacıyla çeşitli işbirlikçi etkinlikler gerçekleştirerek çocukların dillerini, bilişsel ve motor gelişimlerini, erken okuryazarlık farkındalıklarını, hayal güçlerini ve empatilerini aktif olarak kullanmalarını sağlamak amaçlanmaktadır. gerçek hayat. Ekim ayında başlayıp Nisan ayında sona erecek. Çalışma planımız gereği her ay en az bir etkinlik yapmayı planlıyoruz.

 

Hedeflerimiz

 

1. Öğrencilerin kodlama alanına olan ilgisini arttırmak.

 

2.Algoritmayı anlayarak kendi oyunlarını oluşturma becerisini kazanmak

 

3. Yön duygusunu geliştirmek

 

4. Öğrencinin dijital okuryazarlık alanındaki ilerlemesine fayda sağlamak.

 

5. Etkili iletişim kurma yeteneğini arttırmak.

 

6.Öğrencilerin robotlar hakkındaki bilgilerine katkıda bulunmak.

 

7. Robotların nasıl çalıştığını merak etmelerini ve bu alanda öğrenmelerini sağlamak.

 

8.Kodlama alanında kullanılan sensör, motor, güç kaynağı gibi malzemeler hakkında bilgi vermek.

05.04.2024 77

05-04-202405-04-202405-04-202405-04-202405-04-202405-04-202405-04-202405-04-202405-04-202405-04-202405-04-202405-04-202405-04-202405-04-202405-04-202405-04-202405-04-202405-04-202405-04-202405-04-202405-04-202405-04-202405-04-202405-04-202405-04-202405-04-2024